Miks on äppi võimalik sisse logida ainult Google kontoga?

Kasutame äpi sisse logimiseks Google kontot, et äpi kasutamiseks ei peaks meie keskkonnas looma endale juurde veel ühte kontot ja veel ühte parooli meeles pidama.

Mida teha, kui äpp ei tööta?

  • Kõige lihtsam viis on äpp korraks sulgeda ja siis uuesti avada.
  • Kui esimene samm ei aidanud, siis sulge kõik teised äpid, mis on telefonis samal ajal  avatud ja ava ainult Tsekk.ee äpp.
  • Kui esimesed sammud ei aidanud, siis kustuta äpp oma telefonist ära ja lae uuesti alla.
  • Kui ükski samm ei aidanud, siis kirjuta või helista meile. Joonas@wizard.finance / 53622161.
  • Võib proovida kasutada ka meie veebiäppi: https://app.tsekk.ee

Kuidas lisada kedagi tšekkide pildistajaks?

Kui ettevõte on juba pilvekeskkonnas (cloud.tsekk.ee) registreeritud, siis tuleb lasta uuel pildistajal alla laadida äpp ja äppi lisada ettevõtte nimi.

  • Laadige alla äpp kasutades selleks Google play või App store poode;
  • Otsige äppi nimega “Tsekk.ee”
  • Kui äpp on alla laetud, siis tuleb sisse logida kasutades Google kontot;
  • Nüüd valige, kas soovite registreerida Organisatsiooni või eraisikut;

Valige millises riigis asub Teie ettevõte;

Otsige välja õige ettevõtte nimi;

Nüüd lihtsalt liituge selle ettevõttega;

Mida tähendab esitajate/saatjate arv?

Need on kasutajad (äpi kasutajad), kes saavad teha pilte või edastada emailiga teel kuludokumente.

Kuidas on soovitatav pildistada?

  • Enne pildi tegemist kontrolli, et terve tšekk oleks pildil;
  • Pildi fokuseerimiseks vajuta enne pildistamist ekraanile;
  • Pärast pildistamist kontrolli, kas numbrid on loetavad.

Kuidas pildistada hästi pikka tšekki?

Pikkade tšekkide puhul on kõige lihtsam need pooleks lõigata ja siis asetada teineteise kõrvale ning seejärel teha pilt.

Kuidas hakata kasutama äppi Android-telefonis?

Kuidas hakata kasutama äppi iPhone-s?