Kuidas saata kuludokumente emailiga?

Emailiga meie keskkonda kuludokumentide saatmiseks peab Sinu email (millelt soovid kuludokumenti edastada) olema lisatud esitajate alla (https://cloud.tsekk.ee keskkonnas). Ehk peab kuvatud olema siin:


Emailiga saatmisel pea meeles, et emaili pealkiri pannakse sellele kuludokumendile kommentaari lahtrisse.

Mida teha e-mailiga saadetud kuludokumentidega?

Kõiki emailiga tulnud kuludokumente on võimalik saata edasi meie pilvekeskkonda aadressile <Teie ettevõtte registrikood>@tsekk.ee (näide: 11111111@tsekk.ee). Saata võib nii pdf/jpg/doc faile või isegi Taxify ja Uberi kuludokumente.

Miks minu saadetud failid “teie firma registrikood”@tsekk.ee ei lähe kohale?

Suure tõenäosusega ei ole seda emaili aadressi, mida tahtsid kasutada kuludokumentide saatmiseks, lisatud esitajate või raamatupidajate nimekirja. Seega tuleb sisse logida https://cloud.tsekk.ee keskkonda ja kontrollida, kas see email tuleks lisada esitajate või raamatupidajate nimekirja. See on ehitatud ohutuse mõttes, et igalt suvaliselt emaili aadressilt ei oleks võimalik saata meie süsteemi informatsiooni.

Kas emailiga on võimalik saata mitu faili korraga (mitu erinevat manust)?

Jah on küll, kuid iga kviitung/ tšekk peab olema eraldi fail, seega ei ole hea saata ühte pdf-i, kus on palju erinevaid pilte. Meile võib saata emaili, kus manuses on näiteks 5 erinevat pdf faili (näiteks: 2 on arved ja 3 on pildid kviitungitest). Iga eraldiseisvat faili emaili manuses käsitletakse uue kuludokumendina.