Kuidas saata kuludokumente emailiga?

Emailiga meie keskkonda kuludokumentide saatmiseks peab Sinu email (millelt soovid kuludokumenti edastada) olema lisatud esitajate alla pilvekeskkonnas. Logige sisse meie pilvekeskkonda ja valige menüüst “kasutajad”:

Ehk peab kuvatud olema siin:

Mida teha e-mailile tulnud kuludokumentidega?

Kõiki emailiga tulnud kuludokumente on võimalik saata edasi meie pilvekeskkonda aadressile <Teie ettevõtte registrikood>@tsekk.ee (näide: 11111111@tsekk.ee). Saata võib Taxify ja Uberi kuludokumente, interneti poest ostetud asjade kuludokumente või tavalisi arveid.

Miks minu emailiga saadetud kuludokumendid ei lähe kohale?

Turvalises tõttu on meil ehitatud selline süsteem, et igalt emaili aadressilt ei saa meie süsteemi saata kuludokumente. Iga email, millelt soovitakse kuludokumente saata, peab olema meie süsteemis olema. Suure tõenäosusega ei ole seda emaili aadressi, millelt soovite kuludokumente meile saata lisatud meie süsteemi.

Kuidas anda emaili aadressile õigus saata kuludokumente Tsekk.ee süsteemi?

  • Mine: https://tsekk.ee
  • Logi sisse meie pilvekeskkonda;
  • Vajuta ülevalt paremalt “Kasutajad”

Lisa uue kasutaja emaili aadress esitajate alla  ja vajuta “Saada kutse”.

 

 

Kas emailiga on võimalik saata mitu kuludokumenti korraga (mitu erinevat manust)?

Jah on küll, kuid iga kuludokument peab olema eraldi fail, seega ei ole hea saata ühte pdf-i, kus on palju erinevaid pilte. Meile võib saata emaili, kus manuses on  5 erinevat kuludokumenti näiteks (näiteks: 2 on arved ja 3 on pildid kviitungitest). Iga eraldiseisvat faili emaili manuses käsitletakse uue kuludokumendina.

Milline on minu ettevõtte emaili aadress Tsekk.ee süsteemis?

Igal Tsekk.ee süsteemis registreeritud ettevõttel on on oma emaili aadress, milleks on <Teie ettevõtte registrikood>@tsekk.ee. Näiteks W.Finance OÜ emaili aadressiks on 14016832@tsekk.ee, sest 14016832 on ettevõtte registrikood.

Pilvekeskkonnas kuvatakse Teie ettevõtte emaili aadressi üleval paremal:

Kuidas lisada kommentaar, emailiga kuludokumentide saatmisel?

Emailiga saatmisel läheb kuludokumendid kommentaariks emaili pealkiri. Kui soovite pealkirja muuta, siis seda saab teha Gmaili nii:

  • Otsige üles arve, mida soovite edasi saata, vajutage all noole peale ja valige sealt “forward”.
  • Seejärel valige “Edit subject”

  • Nüüd kirjutage enda soovitud pealkiri sellele kirjale. Teie poolt kirjutatud pealkiri lähebki kuludokumendi kommentaari.