Miks on vaja firma registreerida pilvekeskkonda?

Pilvekeskkond on selleks, et saaksid kõikide pildistajate kuludokumente ühes kohas hallata. Kui kasutad Erply Booksi, Merit Aktiva, E-arveldaja või e-arvete operaatorteenust, siis ei pea Sa tegelikult meie pilvekeskkonda üldse külastama, sest kuludokumendid liiguvad automaatselt edasi Sinu raamatupidamistarkvarasse. Sellisel juhul saab pilvekeskkonda kasutada kontrollimiseks, kas kõik vajalikud kuludokumendid on kuu lõpuks raamatupidamisse kohale jõudnud, samuti toimub seal ka dokumentide arhiveerimine.

Kuidas lisada uut kasutajat pilvekeskkonda (cloud.tsekk.ee)?

Lisa uue kasutaja emaili aadress administraatorite või esitajate alla, olenevalt sellest, milliseid õiguseid soovid talle anda ja vajuta “Saada kutse”.

Kui uus kasutaja kasutab Google kontot, siis ta saab kohe pärast lisamist sisse logida, kui ta kasutab mõnda muud emaili kontot, siis tuleb luua kasutaja ja seejärel sisse logida.

Uue kasutaja liitumiseks mine https://cloud.tsekk.ee ja vajutage “Loo tasuta konto”.

Kas kviitungitelt välja loetud informatsiooni on võimalik muuta (pilvekeskkonnas)?

Jah, kõiki andmeid on võimalik parandada ja muuta. Kõik esitajad saavad muuta enda esitatud kuludokumente ja kõikide kuludokumentide muutmiseks peavad kasutajal olema administraatori õigused.

Kui palju kulub aega pärast pildistamist, et pilt ja kõik andmed jõuaksid pilvekeskkonda?

Pärast pildistamist ja üleslaadimist jõuab pilt kohe pilvekeskkonda, aga andmete digitaliseerimisega läheb aega 1 tööpäev. Ühe tööpäeva jooksul tehakse sellest pildist e-arve ja pärast seda saadetakse see fail edasi raamatupidamistarkvaradesse. Üldiselt peaks kuludokument jõudma raamatupidamistarkvarasse ühe tööpäeva jooksul.

Mis tähendab, et on loodud integratsioon?

See tähendab, et on loodud lihtne viis, kuidas andmeid saata raamatupidamistarkvarasse.

Ma tegin endale pilvekeskkonda kasutaja, laadisin äpi alla ja nüüd lisasin ka juurde integratsiooni. Kuidas ma saan kindel olla, et tegin kõik asjad õigesti?

Kõige lihtsaim viis aru saada, kas kõik töötab, on järgi proovida. Lihtsalt tee üks pilt äpiga ja saada üks dokument emailiga edasi meie keskkonda (cloud.tsekk.ee). Kui kuludokument jõudis pilvekeskkonda pärast pildistamist või saatmist, siis järelikult on äpp ja keskkond ühendataud. Nüüd tuleks oodata, kuni andmed on digiteeritud (mis võtab aega kuni 1 tööpäev) ja siis kontrollida, kas dokumendid on jõudnud või kas dokumente on võimalik edasi saata teie poolt integreeritud tarkvarasse. Kui dokumendid jõuavad ilusti raamatupidamisetarkvarasse, siis töötab ka integratsioon. Kui dokumendid ei jõua raamatupidamisetarkvarasse, siis on integratsiooniga midagi valesti.

Kas kõikidest sisse pildistatud kuludokumentidest saab teha ka endale back-upi?

Absoluutselt, võid kõik kuludokumendid endale arvutisse alla laadida ja siis säilitada nii nagu heaks arvad.

Kui tahan teie teenusest loobuda mingi hetkel, kuidas saan pildifailid kätte teie käest?

Meie pilvekeskkonnas on Teil igal hetkel võimalik kõik meile esitatud kuludokumendid alla laadida. Kõik pildid, mis on juba saadetud läbi integratsiooni Sinu raamatupidamistarkvarasse, säilitatakse ka Sinu raamatupidamistarkvaras. Isegi kui loobud meie teenusest, säilitame kõiki kuludokumente, mille eest on makstud ja seega saad neid ise hiljem meie juures vaadata või endale arvutisse laadida.

Kas Teil on ettevõtetest kliente, kes on 100% oma arvetega üle tulnud ja paberkujul arvete arhiivi enam ei pea?

Me ei ole kindlad, kas mõni ettevõte on 100% arvetega üle tulnud meie juurde. Teame palju ettevõtteid, kes on kõik oma tšekid toonud üle meie keskkonda ja ei säilita neid enam arhiivis.

Kas igale firma tuleb eraldi kasutaja teha? Erineva e-mailiga?

Iga firma tuleb eraldi registreerida, aga igale ettevõttele eraldi kasutajat pole vaja luua. Kõigepealt tuleb luua kasutaja ja seejärel saab sellele kasutajale juurde registreerida nii palju ettevõtteid kui soovite. Pärast esimese ettevõtte loomist lisa järgmine ettevõte nii (seda saab teha meie pilvekeskkonnas https://cloud.tsekk.ee):

Mida teha kui Meritisse jõuab vale käibemaksusumma või käibemaksusumma ei jõua üldse Meritisse?

Koostage uus API võti ja API id ning kopeerige need uuesti ümber meie pilvekeskkonda.

Siin on õpetus, kuidas seda teha: http://tsekk.ee/merit/

Miks see juhtub?

Kui Te lisate Meriti API id ja API võtme meie pilvekeskkonda, siis me impordime Teie Meriti kontolt KM koodi ja võtame sealt KM määradele vastavad protsendid. Kui tšekk Meritisse läheb, siis seal märgitakse alati ära netosumma ja juhul kui tšekil olev käibemaks ühtib suvalise imporditud KM määraga, siis määrame ära ka selle. Viimasel juhul arvutab Merit ise brutosumma korrektselt välja. Nüüdsest toetame kõiki võimalikke KM määrasi juhul kui nad on Meritis seadistatud nii, et KM kood = “<number>%”.  Nt. kui KM koodiks on määratud “50%”, siis see imporditakse automaatselt, kui KM koodiks on määratud “50% auto”, siis seda ei impordita.